ÖDEME VE İADE POLİTİKASI
NADVAS müşterilerinin çıkarlarını sağlamak için, müşterileri NADVAS’ın ürün iade politikası hakkında bilgilendirmek istiyoruz.
İade edilen ürünün kabul ve talep nedenleri ile müşteriye iadesi için işlem süresi aşağıdaki gibidir:
I. Genel politika:
+ İade ve geri ödeme: NADVAS ofisinde 7 gün içinde ücretsiz değişim ve % 100 geri ödeme
+ Ürünün güzel durumda olması, kırılmamış veya çarpık olmaması durumunda tarafımıza teslim edilmelidir. Ürün, kutular, ambalajlar, aksesuarlar ve satın alma faturalarıyla birlikte geri iade edilmelidir.
+ Şirketin “Genel iade ve iade politikasına” göre diğer durumlar aşağıdaki şekilde uygulanacaktır:
II. Değişim durumunda
1. Ürün hatası nedeniyle iade:
+ Ürün özelliğini kaybetmiş, siparişe göre miktar, bilgi ve model olarak hatalı teslim edilmiştir.
+ Ürünün üreticinin hatası (teknik arıza, tasarım hatası, içerik, gizli hata / içerik, üreticinin ilan ettiği kalite standartlarından farklı olması) veya nakliye sırasındaki hatalar (deformasyon, çizikler, lekeler, çatlaklar vb.) Nedeniyle hasar görmesi.
+ Ürün bilgileri doğru değil, ölçüsü uygun değil
+ Ürün müşteriye teslim edildiği tarihten önce veya sonra sona eriyor.
3 yıl garantili ürün, ilk yıl yenileme. Ürün 2 yıl garantiye sahipse, aynı türden başka bir ürünle değiştirilmesine izin verilmez ancak garanti politikasına geçilir.
+ Yalnızca aynı türden değişim ürünleri için geçerlidir.
Not: İadeleri kısıtlanan ürünler veya ürün açıklamasında sınırlı iade notları olan ürünler için geçerli değildir.
2. Değişen müşteri ihtiyaçları nedeniyle iade edilmesi:
NADVAS , değişen müşteri ihtiyaçları nedeniyle diğer ürünleri değiştirmeyi kabul eder, ancak değişim için kabul edilen ürünler, müşteri talebi anında iş politikalarına dayanacaktır.
Ürün değişiminin maliyeti, NADVAS tarafından müşterilerle ilan edilen fiyat listesine göre makul dereceye göre kararlaştırılacaktır.
Not: İadeleri kısıtlanan ürünler veya ürün açıklamasında sınırlı iade notları olan ürünler için geçerli değildir.
III. Ödeme şartları:
1. İade şartları
+ Ürün, NADVAS ‘ın sınırlı değişim listesinde değil.
+ Ürünler bozulmamış, etiket deforme olmamış, düzenli paketlenmiş, orijinal özelliklerini kaybetmemiş (ürün arızalı veya nakliye sırasında hasar görmemişse.
+ Diğer durumlarda iade hizmet bedeli tahsil edilecektir.
2. Değişim maliyeti
+ Üretici tarafından kusurlu olan ürünler iade yönetmeliğine göre ücretsiz olarak değiştirilecektir.
+ Promosyon ürünleri değiştirilemez.
+ Aksesuarlar değiştirilemez.
+ Merkezimizde iade ücretsizdir. Diğer değişim durumlarında, Müşteri, Nakliye Sağlayıcısının hizmet fiyatı listesine göre nakliye masraflarını üstlenir.
+ Varsa diğer değişim ücreti:
• Kayıp kutu: Toplam fatura bedelinin% 2’si tahsil edilecektir.
• Aksesuar kaybı: Kayıp bir aksesuar için toplam fatura fiyatının% 5’i
Çizilmiş ürün:
Tahsil edilen toplam fatura fiyatının % 5’i
Ekstra, başka HİÇBİR masraf yoktur.
IV. Değişimi uygulama zamanı
NADVAS web sitesinde ürün / hizmetlerin tanıtımında aksi belirtilmedikçe, müşterilerin iade talebi göndermek için teslim tarihinden itibaren 07 (yedi) günlük bir süre vardır.
V. Değişim talebinde bulunma zamanı şunlara bağlı olacaktır:
+ Müşteri kargo veya kurye ile gönderirse: zaman, kargo veya kurye biriminin makbuz işaretine göre hesaplanır.
+ Müşteriler değişim merkezine kendi başlarına mal getirir / gönderirse: NADVAS personelinin müşterilerden iade edilen ürünleri aldığı zaman hesaplanır.
IV. İADE KURALLARI
1. Geri ödeme ilkesi
Geri ödeme yöntemi, müşterinin satın alma sırasında ödeme yöntemine bağlıdır.
2. Geri ödeme yöntemi:
+ Banka havalesi yoluyla geri ödeme.
+NADVAS değişim merkezinde nakit para iadesi.
+ NADVAS iller arası mallar için nakit para iadesi yapmaz: öncelik, kart / hesap iadesine veya müşterilerin banka havalesi yoluyla verilir.
+ Müşterinin ihtiyaçlarındaki değişiklik nedeniyle ürün iadesi talebi ile NADVAS , müşterinin kartına / hesabına veya NADVAS’ın kararına ve / veya kartı veren kuruluşun uluslararası düzenlemelerine göre başka bir forma para iadesi yapacaktır.
3. İşlem süresi
+ NADVAS , müşteri destek departmanının ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 02 iş günü içerisinde Müşteriye yanıt sonuçlarını e-posta ve / veya SMS yoluyla gönderecektir.
+ Para iadesi talebi Bölüm II’deki gereksinimleri karşılıyorsa, iade talebi aşağıdaki gibi zaman içinde yapıldığından NADVAS müşteriler için iade prosedürlerini gerçekleştirecektir:
Banka aracılığıyla olmayan ödeme yöntemi ile: Müşteri 7 İş günü içinde geri ödemeyi alacaktır.
Banka ödeme yöntemiyle: NADVAS , iade prosedürünü 7 iş gününden itibaren tamamlayacak ve işlem ve para iadesi için bankaya bir talep gönderecektir.
Not: Daha fazla bilgi için lütfen NADVAS müşteri hizmetleri departmanı ile iletişime geçin.